دانلود فیلم هایلایت

دانلود فیلم ایرانی هایلایت

دانلود فیلم هایلایت به کارگردانی + و ایفای نقش پژمان بازغی، آزاده زارعی، جمشید هاشم پور ،سام قریبیان، الهه حصاری

دانلود رایگان فیلم هایلایت با لینک مستقیم

یک ساعت و 20 دقیقه – خانوادگی – اجتماعی – محصول ایران – 1396 – کیفیت HD

دانلود فیلم هایلایت

دانلود فیلم هایلایت

  • گروه فیلم : اجتماعی
  • سال تولید : 1396
  • کارگردان : اصغر نعیمی
  • بازیگران : پژمان بازغی، آزاده زارعی، جمشید هاشم پور ،سام قریبیان، الهه حصاری
  • خلاصه داستان : با یک تصادف در جاده های شمال آغاز میشود. زن و مردی در تصادفی سهمگین در جاده های شمالی کشور، به کما رفته اند و همسران آنها از رابطه ی آنها با یکدیگر خبر ندارند و نمی دانند چرا این دو با هم در یک ماشین بوده اند …

درباره فیلم هایلایت

فیلم هایلایت به کارگردانی اصغر نعیمی در سال 1396 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر خانوادگی و اجتماعی می‌باشد. در این فیلم پژمان بازغی، آزاده زارعی، جمشید هاشم پور، سام قریبیان، الهه حصاری , ساسان سالور به هنرمندی پرداخته‌اند.

دانلود فیلم هایلایت

نقد و بررسی فیلم هایلایت

هایلایت می توانست بستر شکل گیری یک درام روانشناختی را مهیا نماید و یا قصه را به سمت انتقام جویی سوق دهد. حتی این گزینه نیز در مقابل سازندگان قرار داشت که به نسبت اتفاقی که رخ داده، به ذهن دو شخصیت ورود نماید و چالش های آنها در مواجه با حقیقت تلخ زندگی شان را مورد بررسی قرار دهد. اما اصغر نعیمی، کارگردان این فیلم به سراغ گزینه هایی رفته که در سینمای حرفه ای اثری از آن نیست و آن رها کردن داستان به حال خود و افزودن دیالوگ های بی ثمر برای کش دادن هرچه بیشتر قصه است.

« فیلم هایلایت » سطحی است و خیلی زودتر از آنچه که سازندگانش تصور می کنند از ذهن مخاطب پاک خواهد شد. فیلمنامه ضعیف و دیالوگ هایی که گاهی لبخند را به لبان تماشاگر می آورد در کنار درامی که شکل نمی گیرد، از « هایلایت » اثری ساخته که نه مناسب پرده سینماست و نه حتی شبکه نمایش خانگی. به مشکلات فیلمنامه و کارگردانی باید بازی های بد بازیگران را هم اضافه کرد که میخ نهایی را بر تابوت فیلم می کوبد!

دیدگاه خود را بگذارید