دانلود فیلم جهان با من برقص

دانلود فیلم جهان با من برقص

دانلود فیلم ایرانی جهان با من برقص به کارگردانی سروش صحت و ایفای نقش علی مصفا ، پژمان جمشیدی ، جواد عزتی ، هانیه توسلی

یک ساعت و 33 دقیقه – خانوادگی – کمدی – محصول ایران – 1397 – زیرنویس دارد – کیفیت HD

دانلود فیلم جهان با من برقص

دانلود فیلم جهان با من برقص

  • نام فیلم : جهان با من برقص
  • ژانر : اجتماعی
  • مخاطب : بزرگسالان
  • کارگردان : سروش صحت
  • بازیگران : علی مصفا ، پژمان جمشیدی ، جواد عزتی ، هانیه توسلی ، سیاوش چراغی‌ پور و…
  • خلاصه داستان : در فیلم جهان با من برقص ، دوستان جهانگیز برای آخرین تولد او دور هم جمع می شوند و همین تولد باعث می شود آنها در مورد زندگی خود به فکر فرو روند و…

درباره فیلم جهان با من برقص

فیلم جهان با من برقص به کارگردانی سروش صحت در سال 1397 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر خانوادگی و کمدی می‌باشد. در این فیلم علی مصفا، جواد عزتی، هانیه توسلی، پژمان جمشیدی، سیاوش چراغی پور، کاظم سیاحی، بهار کاتوزی، رامین صدیقی، پاوان افسر، شیوا بلوچی ، مهیار پوربابایی , مهراب قاسم خانی به هنرمندی پرداخته‌اند.

دانلود فیلم جهان با من برقص

نقد و بررسی جهان با من برقص

نخستین اثر سینمایی سروش صحت است که سابقه سریال‌سازی و نگارش فیلمنامه برای سینمای و تلویزیون را در کارنامه دارد. در کل چند زوج داستانی گوناگون دارد که هر کدام از آن‌‌ها یک قصه کوتاهی را تجربه می‌کنند؛ قصه‌های کوتاهی که آن‌ها را تحت تاثیر مرگ شخصیت اصلی طراحی کرده و به سرانجام می‌رساند. فیلم حول محور موقعیت تراژیک مردی به نام جهانگیر می‌گذرد که از مرگ قریب‌الوقوع خود آگاهی پیدا کرده است اما این امتیاز مهم را دارد که در فضایی تلخ و ناامیدکننده باقی نمی‌ماند، بلکه جهان سرخوشانه‌ای بر فیلم حاکم است که بی‌شباهت به برخی فیلم‌های داریوش مهرجویی نیست.

جهانگیر به واسطه مصلحت‌اندیشی برادرش در سالروز تولد خود با ورود جمعی از دوستانش به مزرعه‌ای که در خارج شهر دارد، مواجه می‌شود؛ جمعی که هر یک دچار مشکلاتی با خود یا دیگری هستند . اما مرگ جهان بهانه‌ای است که آن‌ها را وادار به تحمل یکدیگر و طبعاً سر باز کردن گره‌های گذشته‌شان می‌کند که در زمان حال کارکرد دارد.

دیدگاه خود را بگذارید